Ми завжди на зв'зку

+38 (067) 551 24 20

decorelhome@gmail.com

Магазини

ТЦ Атмосфера, Столичне шосе, 103

+38 (067) 496 60 15

У чому полягає робота вітриніста

Всі знають, що таке вітрина, але мало хто чув, що існує така професія як вітриніст. Вітриніст - фахівець з оформлення вітрин. Вітрина - це обличчя магазину, його візитна картка. Коли Ви йдете по вулиці, повної магазинів, в пошуках обновок, Ви зайдете в конкретний магазин, який вже знаєте, або в магазин, вітрина якого Вас привабила, хоча, можливо, Ви там жодного разу і не були. Грамотно продумана вітрина - це інтерес до магазину постійних покупців та залучення нових. Ось чому дуже важливо приділяти особливу увагу оформленню вітрини магазину і у Вас будуть всі шанси стати лідером продажів навіть за умов великої конкуренції.

Вітриністика вимагає додаткових коштів з бюджету магазину, а якщо часто міняти оформлення вітрини, то коштів чималих, але це дійсно виправдані затрати, які принесуть прибуток та популярність магазину. Хоча брак коштів можна компенсувати винахідливістю і нестандартними креативними рішеннями.

Оформити вітрину не означає просто вивісити на огляд нову колекцію одягу або виставити новий диван. Вітриніст повинен добре знати основи дизайну та мерчандайзингу. Дуже важливо в оформленні вітрини відразу визначити цільову аудиторію, адже дизайн спрямований на залучення цієї аудиторії. Чим можна привернути увагу молодих мам або захоплених рибалок, велосипедистів або рукодільниць, любителів класичного одягу або власників собак - це питання має вирішувати, в першу чергу, сам вітриніст. Також важливим є рівень цін на товари, які представлені в магазині. Адже це може бути дешевий second hand, а може бути магазин елітного вінтажного одягу, і у них буде абсолютно різний контингент покупців.

Коли цільова аудиторія визначена, можна переходити до питань, який саме товар розміщувати на вітрині та у який спосіб.

Важливі моменти при оформленні вітрини:

- Хороше освітлення, підсвічування товару;

- Наявність стіни біля вітрини, якщо її немає товар на вітрині зіллється з асортиментом магазину; - Контраст товару та інтер'єру вітрини;

- Оригінальність оформлення, сюжет;

- Товар, представлений на вітрині, повинен бути у продажу;

- Регулярна зміна оформлення і товару в залежності від сезону, приходу нового товару;

- Обов'язково розміщуйте інформацію про акції та розпродажі;

- Не перевантажуйте товаром, інакше він загубиться.

Це загальні рекомендації із оформлення, але немає ніякого чіткого шаблону, якою має бути вітрина магазину. Поле для творчих ідей безмежне, головне – їх грамотне втілення. Професійний вітриніст повинен мати художній смак, знати основні тенденції моди і правила успішної торгівлі. Якщо Вам пощастило і Ви потрапили до такого фахівця, успіх в продажах Вам забезпечений.